מבצע Black Friday ב- Dyson

עפר גדנקן No Comments on מבצע Black Friday ב- Dyson

Dyson במבצע Black Friday משתלם במיוחד – שואב האבק Dyson V11 absolute extra gold במחיר מבצע

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

Black Friday מהווה חגיגת קניות בקנה מידה עולמי. כלל הצרכנים מצפים לתאריך המיועד בו יוכלו להתחדש במוצרים ממגוון תחומי הצרכנות במחירי מבצע מיוחדים שהופכים את הקניות ביום זה למשתלמות במיוחד. גם Dyson מתכוננת אל ה-Black Friday ומזמינה אתכם להתחדש במוצרי איכות העומדים בתו תקן בינלאומי ובנוסף, מציגה מבצע חגיגי ומציעה את שואב האבק מדגם Dyson V11 absolute extra gold בהנחת Black Friday מיוחדת על סך 600 ש"ח.

שואב האבק האלחוטי דגם Dyson V11 absolute extra gold מציע שילוב מושלם של טכנולוגיה מתקדמת לצד בניה ארגונומית מותאמת לשימוש קל ונוח שמבטיח חווית שימוש חיובית לצד הנאה מתוצאות ניקיון מרביות.

דגם ה- 11V הינו שואב אלחוטי בעל ביצועי שאיבה של שואב גדול ויכולת תמרון, נוחות ומהירות של שואב ללא כבל. השואב בעל טכנולוגיה ייחודית מייצרת אפקט סחרור מרבי להפרדת האבק והכנסתו המיידית אל מכל הריקון לצורך מניעת חסימות המסנן מבלי להוריד מעוצמת השאיבה. מכל האיסוף הגדול בנוי על מנגנון לריקון מהיר בשיטת 'כוון וירה', המנגנון משחרר באופן אוטומטי את כל האבק והלכלוך לפח האשפה – כך שהריקון הינו היגייני. מסך LCD מציג בזמן אמת את מצב הפעולה של השואב ואת זמן הפעולה לשליטה מרבית על פעולות הניקוי.

ערכת השואב כוללת אביזרים נלווים כמברשת Fluffy לרצפות ופרקטים, מברשת רכה למשטחים עדינים, מברשת חובטת מיני ממונעת המשתחררת בקלות, מברשת Digital Motorbar עם טכנולוגיית De-Tangle למניעת הסתבכות שיער, אביזר דו מצבי לניקוי כללי ואביזר לפינות, מברשת בוץ להסרת לכלוך עיקש, מטען, תחנת טעינה ועגינה המכינה את השואב לניקוי הבא וקליפס לאחסון מברשות.

Black Friday הינו הזדמנות מצוינת להנות ממבצע משתלם במיוחד ולהתחדש בשואב אבק מבית Dyson המציעה מגוון שואבי אבק חדשניים בעלי טכנולוגיות מתקדמות ביותר עם אביזרים ייחודיים המאפשרים לכל אחד למצוא את השואב המתאים בדיוק עבורו.

המבצע בתוקף בקניה באתר ובחנויות החשמל הנבחרות בין התאריכים

 20-30.11.2022 או עד גמר המלאי. (2,500 יחידות במבצע ט.ל.ח.)

משלוח חינם לכל המכשירים באתר.

שנתיים אחריות ושירות בבית הלקוח לכל המכשירים על-ידי ב.נ.ז.כ. סחר היבואן הרשמי.



0 תגובות